nog 34 daagjes!! - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Elke Geisler - WaarBenJij.nu nog 34 daagjes!! - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Elke Geisler - WaarBenJij.nu

nog 34 daagjes!!

Door: elkegeisler

Blijf op de hoogte en volg Elke

16 September 2010 | Tanzania, Arusha

hallootjes allemaal!!

ff snel een berichtje vanuit Arusha...
het is hier best wel lache, ik heb niet echt veel meegemaakt de laatste tijd, maar zit gewoon een beetje in de dagelijkse sleur denk ik... het ziekenhuis is wel leuk, hoewel alle operaties tot nu toe uitgesteld zijn omdat er nergens in het ziekenhuis epinefrine te vinden is (daarom is het een te groot risico om operaties te doen), dus het is een beetje stil momenteel...

verder is het nog steeds iedere donderdag groot feest! eerst gaan we uiteten met de hele groep van Projects Abroad, en daarna met een hele buts naar ViaVia (openluchtdiscotheek)... iedere week weet ik mezelf op een of andere manier weer te overtreffen met de hoeveelheid geld dat ik uitgeef, dus heb me nu eens voorgenomen om het rustig aan te doen vanavond (kijken of dat echt gaat lukken)!
in het weekend doe ik niet echt veel, ik lees boeken bij het leven en ik eet mezelf tonnetje rond!! ze hebben hier in Afrika iig genoeg rijst en bananen, want ik kom hier nooit tekort!!! (allemaal dus stoppen met voedsel sturen naar die 3e wereldlanden, want ze hebben heus wel voldoende!! :D)

ik heb verder niet zo gek veel te melden, behalve dat ik sinds gisteren een super leuk appartementje in de binnenstad van Breda heb weten te veroveren!! (met dank aan mijn ouders!!) en ik heb superveel zin om het helemaal op te gaan knappen!!
maar voorloopig zitten we nog 34 daagjes in Afrika natuurlijk!!

ik mis jullie allemaal heel erg! (maar dat weten jullie nu onderhand wel!)

dikke kus!!

  • 20 September 2010 - 08:45

    Claudette:

    Hee Elke!

    Hier een berichtje van de buurtjes. Met veel plezier hebben we je berichten zitten lezen, vooral het "cultuurverschillen-verhaal" :D. Mn moeder lag helemaal dubbel bij de gedachte dat mannen daar geen scheten mogen laten XD. Kan de gemiddelde Nederlandse man idd wel een voorbeeld aan nemen ;). We hoorden van je vader het "trouwering-verhaal" en ook daarom moesten we wel ff lachen :P. Superslim bedacht XD. Toch fijn voor je dat ze daar ook enige vorm van uitgaan kennen (al weten we natuurlijk niet wat voor muziek ze daar dan draaien. Of spelen natuurlijk :P) Hopelijk weet je je daar de laatste maand ook nog te vermaken, voor ons zijn de eerste twee maanden iig voorbij gevlogen! We horen het wel van je en kijken uit naar je volgende verslag :)

    Groetjes Wil, Miranda, Claudette, Milou & Laurent

Verslag uit: Tanzania, Arusha

Elke Afrika

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2010

het is bijna zo ver!

20 September 2010

onzinnig

16 September 2010

nog 34 daagjes!!

04 September 2010

zanzibar deel 2

04 September 2010

zanzibar
Elke

mijn 'verslag' vanuit Tanzania!

Actief sinds 08 Juli 2010
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 8920

Voorgaande reizen:

09 Juli 2010 - 21 Oktober 2010

Elke Afrika

Landen bezocht: