het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Elke Geisler - WaarBenJij.nu het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Elke Geisler - WaarBenJij.nu

het is bijna zo ver!

Door: elkegeisler

Blijf op de hoogte en volg Elke

11 Oktober 2010 | Tanzania, Arusha

hallo luitjes!!! nog maar 10 daagjes en dan kom ik weer terug!!! kan echt niet wachten!!! ik wiliederen weer zien!! en met mijn voeten op de hollandse bodem staan!!

ik had als goodbye-present de zoons van mijn gastgezin meegenomen om te gaan zwemmen (heb was ecjt 36 graden die dag, en ik moest en zou ik het water dobberen die dag!)...
wat ik alleen iet zo in de gaten had was dat alle afrikanen NIET kunnen zwemmen!! (ope een uitzondering na dan)... het was dus een hilarisch spektakel om eerlijk te zijn!! ze zakten alle 3 als een baksteen naar de bodem... en toen ik ze probeerde de schoolslag te leren maakten ze een heleboel water, maar gingen alsnog naar de boden... uiteindelijk heb ik ze alleen in het ondiepe gelaten en een reddingsboei gegeven, en toen hebben ze de hele dag in het water gedobberd... en flink veel gelachen iig...

tot zover de gebeurtenissen van dit weekend... volgend weekend het laatste weekend...

groetjes en een dikke pakkerd!!

  • 11 Oktober 2010 - 14:25

    "OOM JOEP" Geisler:

    Hallo Elke,
    Ik zit op kantoor en lees even je laatste verhaal-clip.
    Geniet van de tijd nog, en een goede reis terug.
    Je hebt het goed gedaan, al zo jong alleen zo ver van huis en alles zelf proberen en afwegen.
    Ervaring en goede stijl telt altijd mee, en je CV zal er zeker beter van worden.

    Als het kan, neem een beetje bruin safari-zand mee van Tanzania; ik ben een "zandgrond type" en verzamel zoiets. Stop het in een glazen potje of een zakdoek kan ook, dat brengt nl. altijd geluk !!

    Groeten uit Landgraaf- Schaesberg, Nederland:
    "Oom Joep" Geisler

  • 16 Oktober 2010 - 12:44

    Elke Geisler:

    hee ome joep,

    ik zal mn best eens gaan doen om zoiets mee te nemen... is wel een origineel souvenirtje natuurlijk!!

    bedankt voor je steunende berichtjes!! vind het erg leuk om ze te lezen!!

    groetjes, uit tanzania (nog 4 daagjes hier!!)

  • 16 Oktober 2010 - 15:54

    Klaske:

    Wat een leuk verhaal.
    Nog even en dan ben je terug in ons koude kikkerlandje. Wat zul je de warmte van daar dan missen. Meid wat heb jij veel gezien en meegemaakt heerlijk al die ervaringen. straks je nieuwe stulpje betrekken en weer terug in de sleur van alledag. je gaat nog heimwee krijgen
    dikke kus Klaske

    Ps een heel goede terugreis

Verslag uit: Tanzania, Arusha

Elke Afrika

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2010

het is bijna zo ver!

20 September 2010

onzinnig

16 September 2010

nog 34 daagjes!!

04 September 2010

zanzibar deel 2

04 September 2010

zanzibar
Elke

mijn 'verslag' vanuit Tanzania!

Actief sinds 08 Juli 2010
Verslag gelezen: 1008
Totaal aantal bezoekers 8922

Voorgaande reizen:

09 Juli 2010 - 21 Oktober 2010

Elke Afrika

Landen bezocht: